DARMOWA WYSYŁKA OD 99 Zł! Wysyłka w 24h
Wypełnij szybki formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie tutaj – umożliwi on szybkie przeanalizowanie Twojego zgłoszenia dotyczącego zwrotu lub wymiany.
lub
Pobierz i wypełnij gotowy formularz w formacie PDF, a następnie prześlij go:
pocztą na adres:
AROMADRIVE
ul. Bolesława Chrobrego 45
42-202 Częstochowa
lub do paczkomatu InPost:
CZE15N, ul. Jagiellońska 76, Częstochowa
(tel. do InPost: +48 502 014 961)
W opisie reklamacji warto podać:
szczegółowe informacje na temat przedmiotu reklamacji – w tym rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
Twoje oczekiwania – np. wymiana produktu, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy itp.;
dane kontaktowe, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces rozpatrywania zgłoszenia.
Powyższe informacje są zaleceniami, a ich brak nie wpływa na skuteczność reklamacji. Jeżeli Twoje dane kontaktowe ulegną zmianie w trakcie rozpatrywania zgłoszenia – prosimy o ich aktualizację.
Do reklamacji możesz również dołączyć dowody, takie jak zdjęcia, dokumenty lub sam produkt – dzięki temu szybciej rozpatrzymy Twoją sprawę. Możemy także skontaktować się z prośbą o dodatkowe informacje, jeśli będą one pomocne.
W przypadku, gdy zamówiony produkt będzie nieodpowiedni, mają Państwo możliwość dokonania zwrotu nieużywanych produktów w ciągu 14dni od daty otrzymania.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania reklamacji.
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa – w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. | Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a – 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. | Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |